вторник, 19 апреля 2016 г.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
  • як зробити, щоб Інтернет-ресурси використовувались учнями відповідально;
  • як ефективно учням шукати потрібну інформацію в Інтернет;
  • як за допомогою Інтернет-русерсів проводити навчання учнів.
Після виконання усіх завдань модуля, я:
  • дізнався як правильно складати списки джерел, які були використані;
  • створив форми для оцінювання Інтернет-ресурсів;
  • скорегував свій план вивчення теми.

2 комментария:

  1. Використання Інтернет-ресурсів у процесі навчання учнів на мою думку, мають бути такими. Але ще я б додала, що яким чином я можу спробувати забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів.

    ОтветитьУдалить
  2. Я згодна з твоїми міркуваннями, але я ще б хотіла поділитись з тобою своїми міркуваннями:
    зрозуміла, як правильно створювати списки використаних джерел;
    розглянула, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
    оцінила Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
    створила форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
    переглянула План вивчення теми та внесла до нього відповідні зміни;
    запланувала, як учні будуть використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.
    обговорила з колегами закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах.

    ОтветитьУдалить