Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
- як зробити, щоб Інтернет-ресурси використовувались учнями відповідально;
- як ефективно учням шукати потрібну інформацію в Інтернет;
- як за допомогою Інтернет-русерсів проводити навчання учнів.
- дізнався як правильно складати списки джерел, які були використані;
- створив форми для оцінювання Інтернет-ресурсів;
- скорегував свій план вивчення теми.

Використання Інтернет-ресурсів у процесі навчання учнів на мою думку, мають бути такими. Але ще я б додала, що яким чином я можу спробувати забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів.
ОтветитьУдалитьЯ згодна з твоїми міркуваннями, але я ще б хотіла поділитись з тобою своїми міркуваннями:
ОтветитьУдалитьзрозуміла, як правильно створювати списки використаних джерел;
розглянула, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
оцінила Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
створила форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
переглянула План вивчення теми та внесла до нього відповідні зміни;
запланувала, як учні будуть використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.
обговорила з колегами закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах.